Popis kurzu:
V „Kurze najlepších manažérskych zručností alebo Ako pôsobiť na ľudí“ sa dozviete od lektora Alexandra Birčáka techniky a postupy, ako odhaliť, čo je pre vašich ľudí dôležité a ako s nimi nastaviť korektnú spoluprácu, ktorá prinesie tímu aj vám skvelé výsledky.
Online Kurz najlepších manažérskych zručností obsahuje trochu teórie, veľa príkladov zo života a tiež praktické cvičenia.
V kurze sa naučíte:
- ako odhaliť, čo by vaši ľudia najradšej robili, aj keby za to nedostali zaplatené
- ako odhaliť skryté príčiny demotivácie ľudí
- ako zaviesť korektné vzťahy v tíme
- ako sa vyznať vo svojich aj cudzích emóciách
- ako ovplyvňovať svoje aj cudzie emócie
- ako primerane reagovať na emócie iných ľudí
Práca manažéra býva veľmi stresujúca. Konflikty medzi a so zamestnancami, neplnenie úloh, zavádzanie zmien.
(zobraziť celý popis kurzu)
Možno niekedy skúšate niektoré nedostatky prehliadať. Možno chcete svojich ľudí motivovať rôznymi lákavými vecami. Možno ste pritvrdili a nasadili prísne postihy. A veci sa vôbec nezlepšili, skôr naopak.
Lekcie kurzu:
Chcete poznať, čo motivuje iných ľudí? Najskôr spoznajte, čo najviac motivuje vás.
Spoznajte tri spôsoby dosahovania cieľov a ako ochrániť svoje záujmy v konfliktoch.
Prečo niektorí ľudia nemôžu konať tvrdo a ako im v tej situácii pomôže Chirurgická krutosť.
Ako odhaliť skrytú motiváciu iných ľudí
Rozdelenie ľudí podľa typu osobnosti.
Ako motivovať ľudí s ohľadom na typ osobnosti.
Urobte si praktické cvičenie na tému „Prečo si s tým človekom nerozumiete?"
Zoznámenie s osobnostným portrétom Lumina Spark, dva príklady koučingu manažérov pomocou ich osobnostného portrétu a návod na stiahnutie aplikácie do mobilu, v ktorej si bezplatne vytvoríte svoju osobnostnú skicu.
Čo môže demotivovať prirodzenú motiváciu každého človeka.
V tejto časti sa zameriame na informačný blok.
V tejto časti sa zameriame na predsudkový blok.
V tejto časti sa zameriame na emočný blok.
Konkrétny návod na určenie a prekonanie príčiny demotivácie ľudí.
Odhaľte jemnú hranicu medzi agresiou a asertivitou.
Urobte si praktické cvičenie na tému „Ako nabudúce reagovať v konfliktnej situácii?"
Pomôcka na rýchle určenie svojich emócií. Aká je funkcia emócií v živote človeka a čo je to emočný blok.
Spoznajte, aké okolnosti spôsobujú negatívne emócie ľudí a naučte sa spôsoby, ako tie emócie zmeniť.
Zmeňte podľa návodu svoje emócie v konkrétnej situácii. Urobte si praktické cvičenie na tému „Ako zmeniť svoje emócie v konkrétnej situácii?"
Čo robia emócie s našou komunikáciou a ako ich vedieť lepšie využívať.
Emočné a rozumové podoby bezemocionálnej komunikácie.
Emočné a rozumové podoby nepriateľskej komunikácie.
Nájdite podľa návodu asertívne priateľské riešenie svojej konkrétnej konfliktnej situácie. Urobte si praktické cvičenie.
Zhrnutie celého kurzu do piatich konkrétnych rád.
Ako pomôcť ľuďom pri rozhodovaní podľa ich typu.
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
O lektorovi:
Alexander Birčák - Kouč a školiteľ
1 kurz
Alexander Birčák je manažérsky kouč a školiteľ. Pomáha manažérom prejsť od stresujúceho k pokojnému manažmentu, ktorý vytvára dobré vzťahy a skvelé výsledky, a to trvalo udržateľným spôsobom. Jeho služieb využívajú manažéri všetkých úrovní – od generálnych riaditeľov, po strední a nižší manažéri.
Čerpá pri tom zo svojich skúseností vo vysokých manažérskych funkciách v nadnárodných korporáciách. Bol napríklad riaditeľom marketingu vo Wüstenrotu, riaditeľom marketingu Linde Technoplyn alebo predsedom predstavenstva Sokolovských strojární.
Na prelome tisícročí vyhorel a to ho priviedlo ku štúdiu osobného rozvoja, motivácie a zvládania stresu. Napísal knihu Príručka úspešných a je autorom desiatok školení o motivácii, leadershipu, asertivite, emočnej inteligencii a zvládaní stresu. Viac nájdete na jeho stránkach www.ManazerskePoradenstvi.cz
Hana Hlávková
15. 12. 2023
Prošla jsem neplacenou část kurzu. Kurz bych doporučila všem manažerům, protože mnozí neumí jednat s lidmi a chybí jim manažerské vystupování. Neznají postupy, jak řešit nenadálé a závažné situace.
Alexander Birčák
Děkuji za zpětnou vazbu :-)
Děkuji za zpětnou vazbu :-)