Popis kurzu:
V „Kompletnom kurze kreatívneho copywritingu“ s lektorom Ondrejom Součkom sa naučíte všetko, čo potrebujete na to, aby ste sa mohli živiť ako kreatívny copywriter. Kurz je vhodný pre úplných začiatočníkov, ktorí sa chcú venovať kreatívnemu copywritingu buď v agentúre alebo na voľnej nohe, ale aj pre skúsenejších, ktorí sa copywritingom živia a chcú získať ďalšie znalosti a rozšíriť si tak svoje obzory. Kurz je tiež vhodný pre všetkých, ktorí sa s kreatívnym copywritingom stretávajú vo svojej práci aj osobnom živote, napríklad v marketingu alebo obchode.
V kurze sa naučíte:
- ako sa stať kreatívnym copywriterom vrátane toho, ako sa dostať do reklamnej agentúry a ako úspešne pôsobiť ako freelance kreatívny copywriter
- ako musí kreatívny copywriter postupovať, aby dokázal naplno využiť koncepčné, kritické aj out of box myslenie
- ako písať reklamné texty od headlinov, cez direct maily a posty na sociálne siete po scenáre televíznych reklám
- ako sa stať kreatívnym lídrom a kreatívnou autoritou bez ohľadu na funkciu, ktorú máte na svojej vizitke
Lektor pripravil unikátnu „video príručku”, ktorá pokrýva kreatívny copywriting od A do Z. Kurz je komplexný a dozviete sa aj množstvo praktických rád, ktoré vám pomôžu tento nádherný odbor vykonávať na sto percent.
(zobraziť celý popis kurzu)
Tento kurz je jediný, ktorý sa v SR zaoberá výlučne kreatívnym copywritingom a zároveň aj spôsobom, ako sa týmto špeciálnym podoborom copywritingu môžete živiť. Ondrej Souček v kurze odhaľuje a učí všetko, čo sa dozvedel počas svojej úspešnej, takmer dvadsaťročnej praxe. Rovnako úspešným alebo ešte úspešnejším kreatívnym copywriterom sa teraz môžete stať aj vy.
Lekcie kurzu:
V tejto lekcii sa dozviete, čo je a čo nie je kreatívny copywriting aj v čom je rozdiel medzi kreatívnym a „normálnym“ copywritingom.
V tejto lekcii sa naučíte tri základné druhy myslenia, ktoré musia mať kreatívne copywriter zakódované v hlave: koncepčné myslenie, out of box myslenia a kritické myslenie.
Jedna veta, ktorá má obrovský význam. V tejto lekcii sa dozviete, prečo je BIG IDEA taká „big“ a prečo je nutné s ňou počítať vždy, keď niečo kreatívne píšete.
V tejto lekcii sa dozviete všetko o tom, kde a ako môžete kreatívne copywriting vykonávať, aby to pre vás malo zmysel.
Chcete ísť skúsiť šťastie do reklamky? Tu sa dozviete, čo pre to musíte urobiť, aby sa vám to podarilo a vy boli spokojní.
Tu dostanete možno prekvapivé informácie, vďaka ktorým bude vaša sebaprezentácia úplne „vymazlená”.
V tejto lekcii získate drahocenné rady, vďaka ktorým budete môcť vystúpiť z radu ostatných a zažiariť ako drahokam.
Keď budete pôsobiť ako freelance kreatívny copywriter, budete potrebovať zákazníkov. Tu sa dozviete koho a ako máte oslovovať.
V tomto diele sa dozviete, prečo je brief alebo zadanie nazývaný najsvätejším dokumentom kreatívneho procesu aj všetko podstatné, čo musí obsahovať. Tiež sa dozviete, čo to je insight, ako na neho prísť a prečo ho všetci dobrí copywriteri zúrivo hľadajú, ako by to bol svätý grál.
Rešerša v extrémnych prípadoch zaberie viac času ako samotné vymýšľanie a písanie. Dostanete užitočné návody, vďaka ktorým vám „výskum“ pomôže k lepším výsledkom.
V tejto lekcii získate úplne nové zručnosti od autora kurzu, ktorý za svoju kariéru napísal stovky televíznych a video scenárov.
V tejto lekcii dostanete návod na to, ako postaviť print a ako prísť na headline, ktorý si bude čitateľ pamätať, aj keď ho o polnoci polejú studenou vodou.
Tu sa naučíte, ako písať predajné listy, ktoré nie sú založené len na obyčajnom vykrikovaní „senzačnej” ponuky, ale na empatiu aj hlbšom porozumení cieľovej spoločnosti.
V tejto lekcii získate znalosti, s ktorými dokážete napísať PR článok, ktorý najlepšie osloví zvolenú cieľovú skupinu.
Tu sa dozviete podstatu fungovania obsahového marketingu a získate drahocenné rady na písanie úžasného obsahu.
LinkedIn, Facebook alebo Instagram? V tejto lekcii získate znalosti, ktoré vás pri písaní postov na tieto siete posunú o znateľný kus dopredu.
Môžete robiť na tej najnižšej funkcii, ale pritom byť kreatívna autorita, ktorú budú všetci počúvať. Tu sa dozviete, ako na to.
Pre kreatívneho copywritera prináša výhra v kreatívnej súťaži nielen uspojenie, ale aj možnosti pre ďalšiu kariéru. Dozviete sa tipy, ako vyhrať významnú cenu, aj ďalšie dôležité veci.
Pokiaľ nechcete, aby vám prešiel vlak kreatívneho copywritingu, musíte navštevovať kurzy, čítať knihy i sledovať významných ľudí z českej scény kreatívneho copywritingu. Tu nájdete autorov výber toho najlepšieho pre vás.
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
O lektorovi:
Ondřej Souček - Copywriter
1 kurz
Copywritingu sa venujem od roku 2003. Pracoval som v uznávaných reklamných agentúrach ako sú McCann Erickson, Saatchi and Saatchi alebo BBDO. Začínal som ako junior copywriter, ale dotiahol som to až na kreatívneho riaditeľa. Za dobu svojho pôsobenia som získal desať Louskáčikov (najvyšších českých kreatívnych cien), tiež nomináciu na najväčšom svetovom kreatívnom festivale v Cannes a pár ďalších zahraničných cien (o ktorých sa hovorí, že sú prestížne). Vyšla mi beletristická kniha o jednej fiktívnej reklamnej agentúre, ktorá až tak fiktívna nie je. Učím copywriting na Vysokej škole kreatívnej komunikácie, cez sedem rokov dodávam svoje recenzie českých reklám do webu Mediář.cz, ale hlavne píšem a vymýšľam ako o život pre klientov všetkých veľkostí a rôzneho zamerania. Môj príbeh aj ďalšie informácie o mne aj o tom, čo robím, nájdete na ondrejsoucek.cz.
Kristián Šill
14. 12. 2024
Zaujímavý kurz. Mňa určite najviac zaujalo porovnanie byť v agentúre a na voľnej nohe, písanie contentu a hlavne písanie na sociálne siete. Páči sa mi, ako je kurz obsiahly.
Kurzy pro radost
Dobrý den, Kristiáne, děkujeme za Vaše skvělé hodnocení a pět…
Zobrazit celý komentář
Dobrý den, Kristiáne,
děkujeme za Vaše skvělé hodnocení a pět hvězdiček! 😊 Jsme rádi, že Vás kurz kreativního copywritingu zaujal a že vás nejvíce oslovila témata jako práce v agentuře vs. na volné noze, content writing a psaní pro sociální sítě.
Je skvělé, že oceňujete obsáhlost kurzu – věříme, že si z něj odnesete spoustu praktických znalostí a inspirace pro svou tvorbu. Přejeme Vám mnoho úspěchů při psaní a těšíme se na Vaše další pokroky! 😊
Pavel z Kurzů pro radost