Objavíme spolu metódy, ako správne telefonovať, predstavíme si základné pravidlá pri telefonovaní určené nielen pre obchodníkov. Ukážeme si, ako viesť hovory pre lepšie pocity, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorý telefonovaniu venujeme. Predvedieme si telefonovanie s chuťou, bez ostychu, bez nepríjemných pocitov a chýb. Všetko sa dá naučiť a počas tohto kurzu sa naučíme bravúrne telefonovať.
Každému sa hodí vedieť, ako správne telefonovať. A ak patrí k Vašej práci telefonovanie, v tomto kurze nám budú detailne predstavené všetky dielčie kroky k tomu, aby sme vďaka telefónu získavali nových klientov a nesetkávali sa iba s tradičným odmietaním. Zistíme spoločne, ako správne štruktúrovať telefónny hovor. V kurze telefonovania si ukážeme, ako správne zaujať
(zobraziť celý popis kurzu)
V kurze, ako správne telefonovať, sa naučíme hneď na začiatku klientov zaujať. Ak vám potenciálny zákazník zdvihne telefón, máte iba pár sekúnd na to, aby ste zaujali. Ak sa tak nestane a človek na druhej strane nadobudne zlý pocit, následne telefón zavesí. Je potrebné si tiež uvedomiť, že telefonovanie nie je žiadosť alebo prezentácia.
Premýšľali ste niekedy nad tým, aký dlhý by mal byť vlastne telefonát? Ide približne o 3 - 4 minúty, preto dobre zvážte, čo budete počas hovoru do telefónu hovoriť. Prejdeme si tiež jednotlivé fázy telefonátu a vysvetlíme si, ako pri ňom postupovať.
Musíte vedieť počas chvíľky správne predstaviť, čo vlastne prinášate. Nášmu zákazníkovi vždy musíme vedieť efektívne zdôvodniť, čo mu môžete ponúknuť a čo tým získa. Vtiahnuť do deja sa dá naučiť. V tejto fáze telefonátu je dobré vtiahnuť potenciálneho klienta do deja, a to sa väčšinou deje pomocou dobre štruktúrovaných otázok.
Počas kurzu, ako správne telefonovať, si prejdeme všetky námietky, ktoré obvykle klienti majú. Prídeme často do fázy, kedy sa objavujú prvé námietky, a naučíme sa s touto situáciou pracovať. Námietky sa dajú veľmi dobre zvládnuť. Vždy musíme mať jasne stanovený cieľ telefonovania a toho sa nesmieme vzdať. Dobre stanovený cieľ telefonovania je totiž prvým krokom k úspechu.
Organizácia práce je dôležitá, ať robíme čokoľvek, a to platí aj pre telefonovanie. Preto si aj počas kurzu ako správne telefonovať povieme, ako si efektívne prácu zorganizovať. Telefonovanie nám zaberie určitý čas a je potrebné tento čas tráviť veľmi cielene a efektívne využiť každú minútu. Zorganizujeme si dobre svoju prácu aj pri telefonovaní.
V kurze si ukážeme, ako správne telefonovať, základy telefonovania, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času:
- prejdeme si, ako správne štruktúrovať telefonát a zaujať počas telefonovania
- zistíme, ako zaujať klienta hneď na začiatku telefonovania počas pár sekúnd
- dĺžka hovoru by mala byť približne 3 - 4 minúty, čo hovoriť počas hovoru do telefónu
- prejdeme si jednotlivé fázy telefonátu a ako pri telefonovaní postupovať
- predstaviť, čo vlastne prinášame, čo klientovi môžete ponúknuť a čo tým získa
- vtiahnutie potenciálneho klienta do deja pomocou dobre štruktúrovaných otázok
- časté námietky, ktoré obvykle klienti majú, a naučíme sa s touto situáciou pracovať
- organizácia práce pri efektívnom telefonovaní a stanovenie cieľa telefonovania
Lektorom kurzu Telefonovanie pre obchodníkov – lepšie pocity, lepšie výsledky je Míra Princ a ukáže nám, ako z telefonovania získať lepší pocit, znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujeme. Odovzdá nám skúsenosti s obchodom a telefonovaním, ktoré zhromaždil za mnoho rokov v Českej republike, Európe, USA a Kanade. Organizuje semináre, vystupuje na konferenciách, vydáva články, knihy, audio a video nahrávky.
Iveta Kaštovská
24. 1. 2023
Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.
Kurzy pro radost
Děkujeme za hodnocení.