Povoľte cookies a užívajte si naše stránky tak, ako ste zvyknutí

Aby ste na webe Kurzy pre radosť ľahko našli to, čo hľadáte, a nezobrazovali sa vám reklamy, ktoré vás nezaujímajú, potrebujeme od vás súhlas so spracovaním súborov cookies.

Cookies sú malé súbory, ktoré sa ukladajú vo vašom prehliadači. Vďaka nim vás na našom webe spoznáme a môžeme vám tak webové stránky zobraziť presne podľa vašich preferencií. Prehliadanie našich stránok potom pre vás bude príjemnejšie a jednoduchšie.

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ všechny cookies jednoduše povolíte. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše“. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst tu.

Nastavenia


 MENU

Sprístupniť videolekcie ZADARMO

Telefonovanie pre obchodníkov - lepšie pocity, lepšie výsledky

Naučte sa správnemu obchodnému telefonovaniu, majte lepšie pocity aj lepšie výsledky z vašich dohodnutých schôdzok a obchodov.

4,8 5
(17 hodnotení)
  1 480 účastníkov

Prehrať lekcie ZADARMO

Vložte svoj e-mail

— alebo —

  • Kurz obsahuje 2 lekcie zadarmo
  • Doživotný prístup k lekciám
  • Certifikát o absolvovaní kurzu

Popis kurzu:

Objavíme spolu metódy, ako správne telefonovať, predstavíme si základné pravidlá pri telefonovaní určené nielen pre obchodníkov. Ukážeme si, ako viesť hovory pre lepšie pocity, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorý telefonovaniu venujeme. Predvedieme si telefonovanie s chuťou, bez ostychu, bez nepríjemných pocitov a chýb. Všetko sa dá naučiť a počas tohto kurzu sa naučíme bravúrne telefonovať.

V kurze sa dozviete:

  • ako pri telefonovaní zaujať
  • ako nepojímať telefonovanie ako žiadosť či prezentáciu
  • aké sú jednotlivé fázy telefonátu
  • ako predstaviť, čo prinášame
  • ako vtiahnuť do deja
  • ako pojmať cieľ telefonovania
  • ako zvládnuť námietky

Každému sa hodí vedieť, ako správne telefonovať. A ak patrí k Vašej práci telefonovanie, v tomto kurze nám budú detailne predstavené všetky dielčie kroky k tomu, aby sme vďaka telefónu získavali nových klientov a nesetkávali sa iba s tradičným odmietaním. Zistíme spoločne, ako správne štruktúrovať telefónny hovor. V kurze telefonovania si ukážeme, ako správne zaujať (zobraziť celý popis kurzu)

V kurze, ako správne telefonovať, sa naučíme hneď na začiatku klientov zaujať. Ak vám potenciálny zákazník zdvihne telefón, máte iba pár sekúnd na to, aby ste zaujali. Ak sa tak nestane a človek na druhej strane nadobudne zlý pocit, následne telefón zavesí. Je potrebné si tiež uvedomiť, že telefonovanie nie je žiadosť alebo prezentácia.

Premýšľali ste niekedy nad tým, aký dlhý by mal byť vlastne telefonát? Ide približne o 3 - 4 minúty, preto dobre zvážte, čo budete počas hovoru do telefónu hovoriť. Prejdeme si tiež jednotlivé fázy telefonátu a vysvetlíme si, ako pri ňom postupovať.

Musíte vedieť počas chvíľky správne predstaviť, čo vlastne prinášate. Nášmu zákazníkovi vždy musíme vedieť efektívne zdôvodniť, čo mu môžete ponúknuť a čo tým získa. Vtiahnuť do deja sa dá naučiť. V tejto fáze telefonátu je dobré vtiahnuť potenciálneho klienta do deja, a to sa väčšinou deje pomocou dobre štruktúrovaných otázok.

Počas kurzu, ako správne telefonovať, si prejdeme všetky námietky, ktoré obvykle klienti majú. Prídeme často do fázy, kedy sa objavujú prvé námietky, a naučíme sa s touto situáciou pracovať. Námietky sa dajú veľmi dobre zvládnuť. Vždy musíme mať jasne stanovený cieľ telefonovania a toho sa nesmieme vzdať. Dobre stanovený cieľ telefonovania je totiž prvým krokom k úspechu.

Organizácia práce je dôležitá, ať robíme čokoľvek, a to platí aj pre telefonovanie. Preto si aj počas kurzu ako správne telefonovať povieme, ako si efektívne prácu zorganizovať. Telefonovanie nám zaberie určitý čas a je potrebné tento čas tráviť veľmi cielene a efektívne využiť každú minútu. Zorganizujeme si dobre svoju prácu aj pri telefonovaní.

V kurze si ukážeme, ako správne telefonovať, základy telefonovania, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času:

  • prejdeme si, ako správne štruktúrovať telefonát a zaujať počas telefonovania
  • zistíme, ako zaujať klienta hneď na začiatku telefonovania počas pár sekúnd
  • dĺžka hovoru by mala byť približne 3 - 4 minúty, čo hovoriť počas hovoru do telefónu
  • prejdeme si jednotlivé fázy telefonátu a ako pri telefonovaní postupovať
  • predstaviť, čo vlastne prinášame, čo klientovi môžete ponúknuť a čo tým získa
  • vtiahnutie potenciálneho klienta do deja pomocou dobre štruktúrovaných otázok
  • časté námietky, ktoré obvykle klienti majú, a naučíme sa s touto situáciou pracovať
  • organizácia práce pri efektívnom telefonovaní a stanovenie cieľa telefonovania

Lektorom kurzu Telefonovanie pre obchodníkov – lepšie pocity, lepšie výsledky je Míra Princ a ukáže nám, ako z telefonovania získať lepší pocit, znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujeme. Odovzdá nám skúsenosti s obchodom a telefonovaním, ktoré zhromaždil za mnoho rokov v Českej republike, Európe, USA a Kanade. Organizuje semináre, vystupuje na konferenciách, vydáva články, knihy, audio a video nahrávky.

Lekcie kurzu:

1
Ako zaujať
18:03
18:03

Ak vám potenciálny zákazník zdvihne telefón, máte len pár sekúnd na to, aby ste zaujali. Ak sa tak nestane a človek na druhej strane nadobudne zlý pocit, zloží.

Ako správne štruktúrovať telefónny hovor?

Premýšľali ste niekedy nad tým, aký dlhý by mal byť telefonát? Približne 3-4 minúty, preto dobre zvážte, čo budete hovoriť.

V tejto časti si predstavíme jednotlivé fázy telefonátu a vysvetlíme si, ako postupovať.

Vášmu zákazníkovi musíte zdôvodniť, čo mu môžete ponúknuť a čo tým získa.

V tejto fáze telefonátu je dobré vtiahnuť potenciálneho klienta do deja, a to sa väčšinou deje pomocou dobre štruktúrovaných otázok.

7
Námietky
23:16
23:16

Dostali sme sa do fázy, kedy sa objavujú prvé námietky. Ako s nimi pracovať?

Dobre stanovený cieľ telefonovania je prvý krok k úspechu.

Telefonovanie vám zaberie určitý čas a je potrebné tento čas tráviť efektívne. Zorganizujte si dobre svoju prácu telefonovania.

Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.

Hodnotenie a komentáre:

Pre pridanie hodnotenia je nutné prihlásiť sa

Profilová fotografia

Iveta Kaštovská

24. 1. 2023

Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografia

Olga Kočová

10. 8. 2022

Kurz je inspirativní, ihned jsem použila. Líbí se mi jeho uspořádání do lekcí, které dovolí kdykoliv ihned najít tu správnou část, kterou potřebuju...

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za milé hodnocení.

Profilová fotografia

Tomáš Krejčí

25. 7. 2022

Výborný kurz. Pan Princ ví o čem mluví a hlavně vše naprosto po lopatě vysvětluje. Pro praxi velmi užitečné, spousta rad, nápadů a doporučwní, které se určitě hodí.

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografia

Pavel Mauc

11. 8. 2023

No já tedy si nejsem tak úplně jistý, ale je tu hodně paušalizováno. Mě kurz neoslovil a nekoupím si ho.

Profilová fotografia

Mikuláš Halász

7. 8. 2023

Mám aj knižku od pána Princa a teda do zbierky musí byť aj tento kurz. Ja som ho uvítal, pretože u nás vo firme teraz dosť tlačia na telefonovanie. Tak, keď sa môžem pochváliť, pár obchodov vďaka lepšiemu telefonovaniu aj prebehlo. Veľmi sa mi páči teória a pomoc s pochopením určitých súvislostí s volaním. Nikto mi to doteraz nevedel vysvetliť. Za čo ďakujem! : ))

Zobrazit další hodnocení (17 hodnotení)

Objavte podobné kurzy

Téma: Dárky pro muže  ·  Dárky pro ženy  ·  Dárky pro babičku  ·  Dárky pro maminku  ·  Dárky pro kamarádku  ·  Dárky pro přítele  ·  Dárky pro tátu  ·  Dárky pro přítelkyni

Kategória: Byznys

O lektorovi:

Lektor

Míra Princ - Špecialista na obchodnú telefonickú komunikáciu

1 kurz

Tým, ktorí sa chcú zlepšiť v telefonovaní ukazujem, ako z telefonovania získať lepší pocit, znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujú. Čerpám pritom zo skúseností s obchodom a telefonovaním, ktoré som nashromáždil za viac než 20 rokov práce v Českej republike, Európe, USA a Kanade. Niekoľko posledných rokov sa o ne delím prostredníctvom seminárov, vystúpení na konferenciách, článkov, knihy a audio a video nahrávok. Viac nájdete na mých stránkach www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chuťou. Žite v pohode.

Časté otázky ku kurzu:

Ak si dnes kúpim celý kurz, budem k nemu mať prístup okamžite?

Áno. Iba v prípade platby bankovým prevodom je potrebné počítať s oneskorením 1 - 3 dni. Z tohto dôvodu odporúčame úhradu kartou alebo online prevodom.

Ak si kúpim celý kurz, získam ho okamžite celý alebo sa lekcie postupne odomykajú?

V prípade kúpy kompletného kurzu získavate okamžite všetky lekcie naraz a môžete si ich prechádzať bez akéhokoľvek obmedzenia.

Môžem si kurz stiahnuť do svojho PC?

Nie, to bohužiaľ nie je možné z bezpečnostných dôvodov. Na prehliadanie lekcií kurzu je nutné pripojenie k internetu.

Môžem platiť v eurách?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli Stát Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Koľko tento kurz obsahuje lekcií zadarmo?

Všetky naše kurzy obsahujú neplatené a platené lekcie. Tento kurz obsahuje 2 lekcie zdarma a 5 lekcií platených.

Ako funguje garancia vrátenia peňazí?

Naša 100% garancia vrátenia peňazí znamená, že ak zakúpený kurz nesplní vaše očakávania, vrátime vám vašu platbu za kurz späť. Nemusíte nám vôbec nič vysvetľovať, stačí nám napísať alebo zavolať. Túto garanciu môžete využiť do pätnástich dní od zakúpenia kurzu.

Mohlo by Vás zaujímať:

Všetky naše kurzy obsahujú neplatenú a platenú časť.

Vstup do kurzu je vždy zadarmo a nikdy nezaväzuje k nákupu.

Pri platených častiach vždy platí 100% záruka vrátenia peňazí.

Naše kurzy môžete prehrávať kedykoľvek na PC, mobile i tablete.

×

Doplňte svoje meno a priezvisko:

Preskočiť

CHCEM DAROVAŤ

darčekový poukaz

AKO POUŽIŤ

darčekový poukaz

DARČEKOVÉ POUKAZY