Popis kurzu:
Výber toho najdôležitejšieho z kariéry Iva Tomana, ako sa dostať na víťaznú vlnu. Informačne „nadupaný“ kurz obsahuje tie najdôležitejšie „urychlovače“ k úspešnej ceste zo dna až na vrchol. Niektoré informácie sú priamo šokujúce. Zvlášť tie o tom, ako presviedčať druhých a konkurenciu.
V kurze sa naučíte:
- aký odbor si vybrať
- aké kroky vedú k úspechom
- ako komunikovať s inými ľuďmi
- ako sa odlíšiť od ostatných
- aký je štýl práce úspešných ľudí
Kurz je plný informácií o tom, ako byť úspešnejší než iní ľudia. Hoci sú si všetci ľudia geneticky podobní, niektorí sú veľmi úspešní a iní svoj život doslova premrhajú.  
(zobraziť celý popis kurzu)
Úspešní ľudia robia viac správnych vecí, než ostatní. Tak sa poďme pozrieť, ktoré veci to sú a ako sa zmysluplne odlíšiť od ostatných.
Lekcie kurzu:
Ako nám pomôže David a Goliáš? Podnikanie je vojna. Vojna v mieri, vojna o peniaze. Ako uspieť zmenou pravidiel hry? Dve stratégie k mimoriadnemu úspechu.
Lindyho efekt. V ktorých oblastiach je nesmierne ťažké sa presadiť a v ktorých je to oveľa ľahšie.
Obchodné počty a zoznam krokov vedúcich k úspechom
Aké zlé postoje škodia? Šokujúci vzťah medzi úspechom a obľúbenosťou. Sedem dobrých rysov psychopatie.
Dôslednosť, dochvíľnosť, duševná lenivosť a rozumnosť. Prečo je dôležitejšie vyzerať kompetentne, než byť kompetentný. Sústreďovanie je jedna z mála oblastí, kde extrémy prospievajú.
Silné stránky, efektívne štýly práce a orientácia na skutočný prínos. Ako pridávať hodnotu.
Čo je najväčšou optimistickou chybou? Čo rieši dobrý plánovací systém? Ako viesť poznámky? A prečo SMART ciele nestačia?
Problém plného šatníka a syndróm Netflix.
Koľko realít máme. Intersubjektívna realita a ako uspieť zmenou realít.
Tri pravidlá dobrých vzťahov. Networking. Ako presvedčiť druhých.
Ako ukecať muža. Ako ukecať ženu.
Do ktorého oka sa dívať? Ako využijete to, že pravú stranu si spájame s tým kladným a ľavú s tým záporným.
Cenové zjednodušenie, ponukové zjednodušenie a predvídateľnosť. Značka je zárukou predvídateľnosti.
Prečo sú výskumy trhu noviniek vyhadzovaním peňazí. Testovanie namiesto prieskumu trhov. Zhrnutie projektov Iva Tomana za 30 rokov. 90 % noviniek nevytvorí zisk.
Mýtus o kladnom vplyve konkurencie. Ako vlády podporujú monopoly. Konkurenčnému boju sa čo najviac vyhýbajte. S akou cenou sa presadíte.
Prečo priamy predaj nie je pre každého. Myslenie prostitútok. Lovci a strážcovia ohňa. Predajcovia nemajú rešpekt spoločnosti.
Ako spíšete oblasti, v ktorých budete najlepší a ktoré vás súčasne odlíšia. Čo robiť po dosiahnutí úspechu?
Základné stratégie, ako neustrnúť.
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
O lektorovi:
Ivo Toman
14 kurzov
Ivo Toman (*1966) je známy český školiteľ, motivátor, autor 16 kníh a desiatok audioprednášok a videoškolení. Jeho oborom je osobný rozvoj, predaj, marketingová psychológia a motivácia.
Ivo Toman získal tieto ocenenia:
- 2008 Zaradenie do Almanachu 1000 Leaders of Czech Republic.
- 2009 Malý delfín Marketer roka 2009 Českej marketingovej spoločnosti.
- Cena Panta Rhei Awards „Najpredávanejší český autor za rok 2011 na Slovensku“.
- Osobnosť vzdelávania dospelých v kategórii Praktická aplikácia vzdelávania dospelých a andragogiky za rok 2015.
- Český bestseller za rok 2018 za knihu Kurvítka v hlave.
- Nominácia na Cenu Miloslava Švandrlíka za rok 2019 za knihu Božka.
Stanislav Poliak
5. 12. 2024
Ivo Tomana poznám už roky i jeho prácu. Vnímam ho ako človeka, ktorý je priamy a nebavká sa so slovíčkami.. niekomu sa to môže zdať drsné, no ja to vnímam ako úprimné... teším sa na ďalšie
Kurzy pro radost
Dobrý den, Stanislave,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení a pět hvězdiček! 😊 Máme radost, že jste si kurz užil a že Vám styl Ivo Tomana sedí. Jeho přímočarý a upřímný přístup opravdu nemusí vyhovovat každému, ale ti, kdo ho znají, si na něm cení právě této autenticity.
Budeme moc rádi, pokud s námi zůstanete i nadále – třeba se časem objeví další kurz, který Vás zaujme.
Petra z Kurzů pro radost