Popis kurzu:
Vo video školení Marketing sa dozviete:
- osem hlavných marketingových chýb
- manipulácia s vnemami
- emócie a príbehy
- ako vybudovať značku
- ako merať marketing
- Paretov zákon
- segmentácia a chyby pri segmentácii
- čo je a čo nie je odlíšenie, postup, ako sa odlíšiť
- čo je marketingová stratégia
- ako vypracovať marketingovú mapu v 6 krokoch
- konkrétne príklady a marketingová stratégia - vzor
Segmentácia:
Nebudete-li robiť segmentáciu, potom budete robiť marketing naruby - presviedčať tých, čo nekupujú, aby začali. Najrozšírenejšie sú 2 typy segmentácie:
demografická;
podľa správania pri nakupovaní.
I to asi poznáte. Ale viete, že oveľa lepšia segmentácia je podľa dopadu vašich činností?
Závažnosť a odlíšenie:
Odlíšenie má význam len vtedy, ak je pre ľudí závažné. Nepredáte, ak vaše produkty nemajú závažnosť pre určitú časť trhu. A závažnosť sa časom mení. Spomeňte si na disketu. Aká je dnes závažnosť disket? Téměř žiadna!
Závažnosť je dôležitejšia než povedomie o značke, jej obľúbenosť a dostupnosť. Môžete mať obchody na každom rohu, ale ak chýba závažnosť, zákazníci si to nekúpia. Viete, ako zariadiť u vášho produktu závažnosť? Ak áno, potom máte v sebe „inštinkt zabijaka“. Ak nie, môžete si ho kúpiť v 2. diele - Marketing.
Budovanie značky:
Pravdepodobnosť, že značka bude úspešná, je len 1 : 10. Niekde niečo zlyhá. Cieľom videoškolení Inštinktu zabijaka je, urobiť to tak, aby nič nezlyhalo. Dozviete sa 5 bodov, ako budovať značku, a to, čo spôsobuje ich úspech a neúspech.
 
(zobraziť celý popis kurzu)
Marketingový plán a marketingové mapy:
V 6 krokoch nájdete problémy zákazníkov a riešenia, aby ste zarobili vy aj oni. Zistíte, že často dokážete vyriešiť hneď viac problémov naraz. Takisto zistíte, že ešte dnes môžete 80 % problémov odstrániť. A s malými nákladmi.
Ako zostaviť marketingový kontrolný zoznam, aby ste na nič nezabudli?
Vo video školení Marketing si objasníte napríklad tieto všeobecne rozšírené omyly:
Všetci tvrdia, že slovo „manipulácia“ sa im nepáči. Lenže v marketingu nejde o nič iné, než o manipuláciu s vnímaním, a o to, koho, kde a ako manipulovať.
Marketingový výskum formou dotazov. S ním paradoxne urobíte chyby, ktoré by ste bez neho neurobili. Keby sa Henry Ford pýtal ľudí, aké auto má vytvoriť, najskôr by mu odpovedali: „Dodejte na trh lepšie kone!“ Šťastie, že sa Ford nepýtal ľudí. Navyše, ľudia klamú. Neveríte? Výskumy jasne hovoria, že ľudia v televízii nechcú sex a násilie. Ale večer sú to najsledovanejšie programy. Poznajte niečo lepšie.
O zvyšovaní povedomia počujete všade. Lenže Václava Fischera poznajú skoro všetci a ako dopadol, vieme všetci.
Image - reklama. Veľké značky vyvolávajú taktiež nenávisť. Zoznam najväčších značiek je rovnaký ako zoznam tých najviac nenávidených. Silné značky nemajú u väčšiny ľudí dobrú image, bez ohľadu na image - reklamu. Táto reklama je plytvaním a pritom ju vidíte všade.
Sledovanie kreatívnych ukazovateľov namiesto finančných. Napríklad náklady na oslovenie 1 000 poslucháčov, divákov alebo čitateľov (CPT-Cost Per Thousand). Naozaj vás zaujíma, koľko vás stojí tých 1 000 divákov, keď oni hneď prepnú na iný kanál alebo otočia stránku novín? Nie je lepšie sledovať, koľko to zarobilo peňazí?
Lekcie kurzu:
Prosím, pošlite mi text, ktorý chcete preložiť.
Prosím, pošli mi název nebo popis dílu, který chceš přeložit.
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
O lektorovi:
Ivo Toman
14 kurzov
Ivo Toman (*1966) je známy český školiteľ, motivátor, autor 16 kníh a desiatok audioprednášok a videoškolení. Jeho oborom je osobný rozvoj, predaj, marketingová psychológia a motivácia.
Ivo Toman získal tieto ocenenia:
- 2008 Zaradenie do Almanachu 1000 Leaders of Czech Republic.
- 2009 Malý delfín Marketer roka 2009 Českej marketingovej spoločnosti.
- Cena Panta Rhei Awards „Najpredávanejší český autor za rok 2011 na Slovensku“.
- Osobnosť vzdelávania dospelých v kategórii Praktická aplikácia vzdelávania dospelých a andragogiky za rok 2015.
- Český bestseller za rok 2018 za knihu Kurvítka v hlave.
- Nominácia na Cenu Miloslava Švandrlíka za rok 2019 za knihu Božka.